Wald4tel Runde mit BUB 500

I möd mi jetztn a amoi aun fia so a gemeinsame Ausfoart, weil mei letztes Woidviertl woar a Odisee :grin:
Vielleicht wird mit eich Geids a bissal anfocher fia mi.
Bin aber bekennender Schönwetterfahrer und sehr spontan a mit meinen Obsogn :eyes:

sog gerry, wo tät ma den bub denn treffm im woid4tel? daun kau i ma scho amoi üwalegn wia ma vom fischa do auffe kumman …

aussadem: die 1000ps tour 2015 kenntat ma jo ins woid4tel mochn. geile strossn, schene laundschoft, guats essen, günstige und gute quartiere und nette leit - wos wü ma mehr?

ich bin zwar diesmal mitfahrer aber im sommer fahre ich nochmals durch die schweiz und da bin ich tourenleiter und schau mir an wie ich das noch unterbringe

Du willst doch nicht Martin arbeitslos machen? :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face: :dizzy_face:

Oder wird das nur die inoffizielle 1000PS-Tour sein? Ausschliesslich für die effektiven Radstadt-Teilnehmer (um Martin zu schonen :grin:)? :wink:

hm. stimmt. den martin kömma ned aus da pflicht lassen. dann machma zwei 1kps-touren 2015 :grin: :grin:

… theoretisch olle :wink:

… Banane sein … er ist Wiener … bei uns gibts nur mehr Osthackler in jeder Branche weils einfacher is :wink:

owa nur theoretisch :grin: :grin: :grin:

foisch, de meisten gastarbeiter san mittlerweile die piefkonen in Ösiland. nur kriegens wir ned mit, weil sich des im westen auf den tourismus konzentriert.

… nimm den letztn Saumstog … do samma bei nau jo, hoibwegs guadn Weda weggfohrn … am Heimweg im Semmeringgebiet hods gwaschlt das die Höfte a gnua gwesn warad … oba wos wüst mochn.

Die Johresdurchschnitte san temperaturmäßig recht stabil mit ana gaunz gaunz leichtn ständigen Erwärmung des haßt … da heirige Winter wor vü zu worm … daher muass da Summer ned durchdrahn um den Schnitt zu hoidn, logisch oda ? Noch an echtn Winter wird a da Summa dobro wern oba echte Winter haumma neama.

… Tirol is ma auslädermäßig relativ Banane dena vagunn i die Piffer sogor. In Wien kaunnst hingeh wost wüst … do kaun ka Servierkörper mehr gscheid deitsch. Schau, wenn mir in Österreich Orbeitslose hätten hätt ich etwas gegen diese Ausländer aber wir haben keine Arbeitslosen daher sollns nur in Scharen kommen … is doch klass oder ???

Wo wir den Andi treffen weiß ich noch nicht ebenso wie wir anreisen. Is ma wurscht verlass mich auf dich wennst dabei bist.
Die 1000ps Tour 2015 im Waldviertel … ja warum denn nicht ??? Es müßen nicht immer die depaten Dolos sein … und ausserdem is des Essen um Stockhäuser besser als in Südtirol. Bin gern dabei wenns geht.

wia monst des jetzten,als tellertaxi,oda 5 sterne gast??
na gut ,boade brauchen ma nitta,weil sumsen kennen ma selba guat :grin:
wenns mitm andy fahrts,hoff i es habts nit zuviel lust auf kaffe und kuchen ,weil des is a beisser.
sogst ma donn wiaviel km ,er eich gjoggen hat.
:grin:
griasserl

aber auch immer so schweizerisch direkt sein muss…
p.s.:
der alte Emmentaler fühlt sich sehr wohl in meinem Kühlschrank!
die familieninterne Verzehr- Konkurrenz hält sich bei dem guten Stück in Grenzen!
an dem werde ich noch lange nuckeln, bzw. kann ich das Ding bei DEM Härtegrad
wahrscheinlich bald als Glasschneider verwenden… :grin:

Wo treffen wir den denn Bub?
Wir müssen uns das noch ausmachen.

Erste Frage: der Schweinsbraten ist der jetzt fixer Bestandteil der Ausfahrt?
wenn ja muss ich mir einen Wirten suchen, den auch im Waldviertel gibt es nicht jeden Tag einen Schweinsbraten.

Zweite Frage: wollen wir viel Fahren ( die Schmetterlinge kommen ja nicht mit oder?) oder wollen wir uns einige Orte auch ansehen.?
Und wo treffen wir uns wirklich???

Und aunsunst… i moch des wos de Mehrheit wüh, bzw. OLLEN Spaß mocht… sprich i bin flexiebl! :smiling_face:

Dann werde ich das nächste Mal den Steinalten Emmentaler auftreiben. 42 Monate Reifezeit! :wink:

Wie gehts dem Schabziger? :grin:
Stinkt der erfolgreich den ganzen Kühlschrank ein? :grin:

Schweinsbraten??? W_DS und ich essen nur Salat und trinken reines stilles Wasser…ned amoi im Traum. Aber ich glaub es soll nur gut sein und Sonderwünsche werden ned erfüllt. Ausserdem auf einem langen Wochenende mit Ausflugswetter richten sich die Wirte schon ein für ein paar Verfressene :wink:

Ich für meinen Teil sehe genug von Ortschaften wenn ich sie durchfahre und benötige keine Führungen auf einem Eintagestripp schließe mich jedoch der Mehrheit an…man braucht eh immer einen, der auf die Mopeds aufpasst :eyes:

Schweinsbrodn: Bergwirt in Moidrams bei Zwettl - der hot den imma und duat worma letztens a essen :wink:

Treffpunkt: Wia warats mitn Parkplotz vorm stift altenburg? Do is gnua potz und zum vaföhn isses a ned. Und de pfoffm seng daun a amoi wos vom lebm :grin: :grin: :grin:

kau ruhig a bisserl mehr sein. besichtigungstouren mit ledermontur und stiefel san e ned so meins.