Aiso mei Leder wird gua gelagert, selbe Größe vom Kombi seit fost 20 Joa. I verlier soviel Angstschweiss beim foan mit der roten Diva dass i nix zuanemma kaun.
Oder hauts eich ned immer de Wampn so voi, aber i glaub eher dass des Leder schlecht gelagert wird übern Winter
Vielleicht solltest du einfach auch weniger bei DIR selber einlagern. Wenn man dem Gerry glauben darf, siehst du inzwischen eher wie ein Lagerhaus aus…
Zum Glück kommst du eh nicht nach Landeck, also kannst mich da auch nicht verdreschen…
Er glaubt oisa das a sicha is… fernab der östlichen Gefilde… Masta of Disata… woart na, es werden wieder rosigere Zeiten kommen… wo da Zoarte Börny sich zu dir verirrt… do werd i di daunn so richtig vadreschn, duart wo’s an Schweiza weh tuat… do derfst mi daunn in an Nowefressschuppen ausfiahrn!
…sie… i hob den Koffaraum von meina Gixxn ned geplant, ned gebaut, ka goarnix… a de hoipade Stroßn hob i ned hoipad g’mocht… dafiar das de Uartschaftln ned noch numman sondan noch oft sehr eigenoartigen Nauman untateult san kaunn i a nix!!! Oisa bittschen ned mi so schlecht hinstöhn… schen laungsaum foist auf… glaubst nur weu dei Leda schwoarz ist und damit da Presswuarscht-Effekt a wengl weniga ausgeprägt is, du noch Hoaar und Zähnt host dearfst hiaza imma auf mir herumhockn… woart na… im Woidviertl wird Buch geführt, wos’d ned olles vahoglst… zefix! Amoi fliagt a Handy spaziern… mei, des hear i hiaza sicha de näxtn 20’g Joah!!!
Gebongt! Ausser das mit einem Nobelschuppen. Da traust dich eh nicht rein! (und sonst lässt man dich nicht rein)
Wenn du in die Schweiz kommst (2014!), dann lade ich dich ein zu einem ordentlichen Essen mit Restaurant Susten Hospiz und zu einem Dessert (mit Kaffee!) beim Grond, Engadin, ein! Aufessen ist aber eine Bedingung!
Evtl. sind die Reissverschlüsse vorgängig mit einem Spannset zu sichern.
… und wenn du meine Care Pakete in Erinnerung haben solltest, da ist bisher noch keiner verhungert. Und das will ich auch in Zukunft so halten.
…wer was… kummt glaub i auf des Reste aun?! Und wos der Schweiza mocht… is jo ned a jeda a Müllionär (warad jo schau wieda a Klischee)… Da SF-Quotinator schau goar ned…!
Also, dich zu treffen darauf freue ich mich. Ob du allerdings es schaffst, mit deinem Wasserkopf (aus dem Wasserkopf Wien ) nahe zu kommen, das weiss ich nicht. Grund: Ich werde zu meiner persönlichen Sicherheit ein Care Paket mitnehmen.
… deine Landsleute haben sich jeweils wie ausgehungerte Wölfe darauf gestürzt.