wer ist denn schon unterwegs?

Ein paar Motorrad Sounds hab ich ja schon gehört :slight_smile: Werd morgen mein Bike aus der Garage holen und mal eine vorsichtige Runde drehen. Bei den Asphalt Temperaturen war ich noch nie unterwegs, mal gucken ob da halbwegs was geht :wink:

Also wer von euch ist bei den moderaten Temperaturen (im Innviertel heute 8-10 Grad) schon unterwegs und wie geht’s mit dem Grip?

Grüße

dabegi

würden mir derzeit weniger gedanken machen, als rollsplit, streusalz und co!
i wart bis april!
weil jetzt ist erst die geile zeit zum schifahren!

Angschütte

hol ichs taferl 

Bin gestern und heute 250km gefahren, haette auch eine frage aber das geht irgendwie nicht…
dauernd irgendein Sonderzeichen, abgeblich

a Antwort, i verkneif mas

was is da drann leiwand, kalt nass salz split, des kann was bikerherz was willst du mehr  kopfschüttel mir is jo wurscht, jeder hat an andern sepperl

heast Sepperl, pass auf was du sagst.

i mecht a fahren
lg

,hab Goar ned auffghert Untawegs zum seyn, :grin:,Trotzdem is mei Schrotthaufen no im Spital ,weils a E-Teil falsch gliefert ham,Jetzt heißts halt noch paar Tage wartn :rage:

Lg Pg

I - owa auf mein Ledersesserl mit aufdrahten Eiakocha und de Klima schen auf 22 °C eingstöllt.

und wie geht’s mit dem Grip?

der grip hat mi verschont.
wahrscheinlich hat er den kalten fahrtwind im gsicht ned ausghaltn und hatsi wen andern zum heimsuachn gsuacht.

I wia heia bei da Drift-Tschellentsch nennan (Ok - wird mit Autos gfohrn, owa i hob diesbezüglich a Vagaungenheit). Weul inzwischen kaunn ma se jo gegn Grip impfn lossen.

bei der tschellensch muaßt oba die konkurrenz impfm … wennst a altöl nimmst, is des nedamol teia - hechstens gfährlich … ;-}

waunn i mi do söwa impfn loss, weul do gehts jo um de schenstn Drifts, oda? De aundan soin ruich Grip haum, daß wia auf Schienen foahn.

na wia mas sicht: wennst jedesmal an 720er miteinbaust … schnell wirds vllt ned sein, aba specktackuläääär … ;-]

is supa. Ma muaß imma wos tuan fias Puplikum.

geil wars so umm de 12 graderln,eigentlich wollt i in de schweiz am ofenpass auffi,aber des ist ma zu nass gewessen

richtung meran und dann wieder übern reschenpass hoam

ausm mustair tal