Wienurlaub... wo ist was los?

moch da nix draus, i iwanimm des fia di  :wink: (ned de schicht, es moppedfoan mitm mädi :grin: :grin:)

greeeeeeez, ich

Jo foahrt’s leicht schon dei Engländarin???

Daunn winsch i eng a klasse Ausfoahrt… brav bleibn… öhhhh werdn, sein hoid!

na. i nimm in 1tof. der soit fia sowos passn.

greeeeeeeeez, ich

schleckeria in der oswaldgasse 1 :grin:

Fiarn Meia Petale braucht sie a nur a gaunz a klane Kühltoschn, ka gaunze Eistruchn… :grin: :grin: :grin: :grin:

:face_with_diagonal_mouth:

lol, hier gibts sogar einen chat :grin: :grin: :grin: ich warte… :wink:

Pilly, Eisnstodt - Neisiedlasee, des mog fia Di & Dei Achterl a Togestour sei, owa de Erwochsanen schoitn do amoi durch bis zur 5-tn und san scho durt. LAAAAAAAAAAAANGWEIL!!! :sob:

Warum schickst des Mädl net in de Koite Kuchl. Durt wird wenigstns aunständig gscheitgsprochn. Do is´ sichalich glei umzinglt und kriagt an aktuelln Auszug dessn gebotn, wos Österreich aun Appetitzüglern zu bietn hot. :wink:

:grin: so schauts bei ins überall aus :grin: :grin: :grin:
der stelvio…hmm…na moan i eher nitta,weil der is nit in tirol :wink:
gibts des bilderl irgendwo etwas grösser ???
lg silli

bin sicher zu hause angekommen… war eine sher schöne strecke :grin: ganz anders in den bergen zu fahren, rauf gehts besser als runter :sunglasses:

schönes video gemach :grin: :grin: honda problems - YouTube :grin: :grin:

armer peter… mit seiner 500 in den kurven immer ein stück vorraus… beim starten… :sob: :sunglasses:

dann noch ein paar wildrehe gesehen: [image]http://i1023.photobucket.com/albums/af354/Sunny_Sunshine_88/DSC_0849klein.jpg[/image]

super wetter gehabt und köstlich amüsiert :grin:

danke peter!

…nau jetztan is olles kloar… jetzt wiss ma warum da Meia sooooo fertig is… dafiar woar a oisa auf Reha fiarn Muskelaufbau… damit a de Guarkn aunkickn kaunn!!!

wusst ichs doch, dass du mich da filmst … na toll :rage:

und wann fahrma weiter? :sunglasses:

greeeeeeez, ich

ned bled locha!
kumst moang vorbei und probierstas söba moi :grin:

und wennstas ned ankriagst, foa i a stund mit da kilogixxn in eisnstodt auf und o :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeeeeeez, ich

des video is a hit - da hofft ma richtig das jetzt endlich erboarmen hat mit eahm und anspringt :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

kawadiandl - dei video „ardennenritt“ is aber a a muats a haarige gschicht gö?  :eyes: :grin: :grin:

… Pächter der de Hoor wieder auf grod biaschtn muas … a feste Hockn :grin:

… von der Renngixxn zum Gatschgurkerl ? :grin: :grin: … ein steiniger Weg ha ?
 
Wos hods denn ghobt de Honder ??? Host eventuell vurn und hint den söbn Roafn om ? Daunn kaunns jo ned auspringa Peda :grin: :grin:

… da wird der Peterle keine Freude haben :grin:
 
Super Qualität dein Video :wink:

… Wem hat denn das VANUCCI vorher ghört ??? :grin: :grin:
 
Vorschlag: Kommst a paar Mal zum Onki Gerry auf a festes Tschili Kon Kane mit reichlich Wiescherlburger … dann passt des a bei de Flügerln :grin: :grin: :grin:

ui! hülfe! ich wurde durchschaut :rage:

in der tat, die hot vorn und hintn gleiche markn drauf :sunglasses:
najo… des näxte renngerät is eh scho in die startlächa :wink:

oiso… schau dassd deine scheibchen tauschst, damits do boid rundgeht :grin:

greeeeeeeeez, ich