[color=#FF0000],des mitm Gspaunn foahratn Suomiehepoa hob i ned gwisst! de Infos iwa de Szene wearn jo imma diarftiga
iwan Klaffi woa unlängst wos in Sport1…sei Start auf da IOM,scheisse,geht’s duart dahi,bruteu is ka Ausdruck ned! [/color]
[color=#FF0000],des mitm Gspaunn foahratn Suomiehepoa hob i ned gwisst! de Infos iwa de Szene wearn jo imma diarftiga
iwan Klaffi woa unlängst wos in Sport1…sei Start auf da IOM,scheisse,geht’s duart dahi,bruteu is ka Ausdruck ned! [/color]
,des mitm Gspaunn foahratn Suomiehepoa hob i ned gwisst!de Infos iwa de Szene wearn jo imma diarftiga
iwan Klaffi woa unlängst wos in Sport1…sei Start auf da IOM,scheisse,geht’s duart dahi,bruteu is ka Ausdruck ned!
heute nur mal nachgesehen , ob es überhaupt noch eine WM gibt ,
War ja eine zeitlang nur mehr eine EM .
Klaffi ,hab eine Doku , erst vor kurzen , bei ServusTV gesehen , dürft eh die selbe gewesen sein .
Wenn ich das richtig gelesen hab , gibt es 2017 nur mehr Motörchen mit 600 ccm
weil ja eh nichts Los ist .
Ein kleines Rätsel für dich und die anderen Mitleser.
Carl FOGARTY
DUCATI Champion du monde SUPERBIKE 1994, 1995, 1998, 1999.
Kannst dich noch erinnern ,wer für das Karriereende verantwortlich , bzw mitgewirkt hat ???
ORIGINAL: andrea46
weil ja eh nichts Los ist .
Ein kleines Rätsel für dich und die anderen Mitleser.Carl FOGARTY
DUCATI Champion du monde SUPERBIKE 1994, 1995, 1998, 1999.Kannst dich noch erinnern ,wer für das Karriereende verantwortlich , bzw mitgewirkt hat ???
[color=#0000FF]mi sehr woi drau darinnarn,andrea,…s’woa 00…auf Phillip Island!!!Und es woa da ROBERT ULM,der do mitbetäuligt woa!!
vaauntwuartlich fia de Misere… woa da guade Carl anzich & allan söwa!!Seinem unbändigen Vuarwärtsdraung,…is hoid leida da Ulm in Weg gwesn,…der hod si jo ned in Luft auflösn kenna!!
des Vid is da beschte Beweis dafia!
https://www.youtube.com/watch?v=34zx64r7fu4 [/color]
1000PS Motorrad Forum - Die stärkste Motorradseite im Internet
Video kenn ich , muass ich mir woll was schwereres einfallen lassen
,des mitm Gspaunn foahratn Suomiehepoa hob i ned gwisst!de Infos iwa de Szene wearn jo imma diarftiga
iwan Klaffi woa unlängst wos in Sport1…sei Start auf da IOM,scheisse,geht’s duart dahi,bruteu is ka Ausdruck ned!
heute nur mal nachgesehen , ob es überhaupt noch eine WM gibt ,
War ja eine zeitlang nur mehr eine EM .Klaffi ,hab eine Doku , erst vor kurzen , bei ServusTV gesehen , dürft eh die selbe gewesen sein .
[color=#FF0099]rechtns,andrea,duart haun ischs gsega!
übrigns,hob ma grod de Ticketpreise fiarn Czech GP -04.-06.08.in Brünn augschaut,in VVK löhnts fiars"3 Täg Silver Kartl",…bis 15.01.17…€ 52,00…,hm,ned zwida,…nochan steigts daunn…1 Monat vuarn Event nehmans da daunn
€ 98,00 ob,no do brauxt jo goa nearma laung iwalegn!!!noch dera Saison woxt da Gusta auf mehr MotoGP LIVE!!!
muass ma daunn owa unbedingt a Tablettn …aufn Track mitneahma…zwengan tippn warats!muhahahahahahaha [/color]Wenn ich das richtig gelesen hab , gibt es 2017 nur mehr Motörchen mit 600 ccm
übrigns,hob ma grod de Ticketpreise fiarn Czech GP -04.-06.08.in Brünn augschaut,in VVK löhnts fiars"3 Täg Silver Kartl",…bis 15.01.17…€ 52,00…,hm,ned zwida,…nochan steigts daunn…1 Monat vuarn Event nehmans da daunn
€ 98,00 ob,
des ist ja garnüt , für 3 Täg , sollte man sich überlega .
Ist woll auch nicht weiter, wie an die Adria .
Muss abwarten was der guten PVA wieder einfällt ,
haben sicher im Februar wieder eine geniale Idee , wie sie mich in den Arbeitsalltag integrieren .
Darf ja immerhin 1 kg , 10 Meter weit Tragen .
€ 98,00 ob,
des ist ja garnüt , für 3 Täg , sollte man sich überlega .
Ist woll auch nicht weiter, wie an die Adria .
Muss abwarten was der guten PVA wieder einfällt ,
haben sicher im Februar wieder eine geniale Idee , wie sie mich in den Arbeitsalltag integrieren .
Darf ja immerhin 1 kg , 10 Meter weit Tragen .
i jo ned grod a Fan von Micky Maus Ring bin,…ziag i des Motodrom in Brünn vua!2017 is de Reihnfoig bekaunntl.umdraht,…Czech GP vuarn GP A!!hob heit mit oaniche Spezln zwegn Brünn palavat,…5 e sa ma mttlw.de live dabei sei woin…des warats!!
nettes Video
wos fia a schlaua Plutza des woi wieda ausbriat hod,hm??
warum afoch,…waunns kompliziart a geht!!
Da werd sich der Saiger Horst freuen ,
ist wie geschrieben beim 2den Rennwochenende dabei .
Was meinst , Packt ihn der Horstl ???
Corser , Powerhorse Team , das waren noch zeiten
Champion du monde SBK 1996
Er kann s woll immer noch
Corser , Powerhorse Team , das waren noch zeiten
Champion du monde SBK 1996
Er kann s woll immer noch
Troy Corser Powerslide in Moto on Vimeo
1000PS Motorrad Forum - Die stärkste Motorradseite im Internet
[color=#0000FF]de letzte Kurvn vua Start-Zü am Motodrom,…hods in sich,andrea,…duart san scho Rennan entschiedn wuarn!!Yep,da Troy,…nochm WM 96 hods hoid laung bis zn nextn Titl dauart,…05 woa des,…auf da Gixxn!
sei Ausflug ind MotoGP mit dem Team aus A,… woa leyda a Griff ins Braune,schod!! [/color]
Was meinst , Packt ihn der Horstl ???1000PS Motorrad Forum - Die stärkste Motorradseite im Internet
uijuijui,da Dunlop,da Eisnfuass,…wird sichl ka gmahde Wiesn!
ORIGINAL: pursang
Was meinst , Packt ihn der Horstl ???1000PS Motorrad Forum - Die stärkste Motorradseite im Internet
uijuijui,da Dunlop,da Eisnfuass,…wird sichl ka gmahde Wiesn!
![]()
auf da IOM geht’s hoch her…a in Asien,…wia des Vid zagt…guade Untahoidung!
Na da schau her , der Horst Top in Form ,
Mit einem Doppelsieg bei der zweiten Veranstaltung zur «Suzuki Tri Series» in Manfeild schaffte sich Horst Saiger (Kawasaki) eine perfekte Ausgangslage, die Serie beim Finale nach 2014 ein zweites Mal zu gewinnen.
Mehr dazu ,
Suzuki Series: Zwei Siege von Saiger in Manfeild / Tourist Trophy - SPEEDWEEK.COM
Na , Meister Pursang , was sagst jetzt ???
Na da schau her , der Horst Top in Form ,
Mit einem Doppelsieg bei der zweiten Veranstaltung zur «Suzuki Tri Series» in Manfeild schaffte sich Horst Saiger (Kawasaki) eine perfekte Ausgangslage, die Serie beim Finale nach 2014 ein zweites Mal zu gewinnen.
Mehr dazu ,
Suzuki Series: Zwei Siege von Saiger in Manfeild / Tourist Trophy - SPEEDWEEK.COM
Na , Meister Pursang , was sagst jetzt ???
ergriffn ob dera Leistung mei Mützl ziag & dem Liechtnstoana grataliar!
Da bist du nicht alleine i hab eh gsuacht , ob ich an Stream find . Leider nein
Eventuell , gibt es beim letzten Rennen einen…
Bin heute extra umma 5 e aufgstanden , hab ma an Ast gesuacht …
Endlich gwinnt a Steirer wieder a Rennen , und i sich`s nitta
Da bist du nicht alleine
i hab eh gsuacht , ob ich an Stream find . Leider nein
mi wundat,…das si ka Brit-Senda fiad Iwatrogung gfundn hod,…immahin ghert NZL do zn Comm-on wealth…de obaste Chefin is jo duart de englische Sisi!
ORIGINAL: pursang
Da bist du nicht alleine
i hab eh gsuacht , ob ich an Stream find . Leider nein
mi wundat,…das si ka Brit-Senda fiad Iwatrogung gfundn hod,…immahin ghert NZL do zn Comm-on wealth…de obaste Chefin is jo duart de englische Sisi!
nix gfundn,andrea??
wos is a jetzt wirklich?a Steira mit Lizenz fia LI??oda Liechtnstoana mit A-Lizenz,hm???