Wo sind die Suzuki-Fahrer?

Hier ist ja grade nicht so viel los…sind alle schon im Winterschlaf??
Liegt das einfach an der Jahreszeit?

das ist einfach zubeantworten,
:grin: de sein in am ondanen forum,weils des suzuki graffel verkafft hoben.

Haha…ich komm da gleich mal röver mit meiner Suzi :wink:

…San eh olle do- nur wenn ma ned ordentlich grüßen kann woin vü ned hinschaun :smiling_face:

is a germane,der sogt moin moin…hoast soviel wia grias di…
nit genauso oba fost :grin:

Grias eich, i bin a do (wan i ned grod mit da Suzi foa)

wos soi denn des?

… nur weil du den mächtigen Bums ana 11er Gixxn nicht derhalten hast und jetzt eine lahme YAMAHER reitest musst nicht alle SUZUKI Fahrer hier in den Kakao schicken :grin: :grin: :grin: :sob: Es gibt ein Leben ohne SUZUKI aber ob es Sinn macht sei dahingestellt … :wink: :grin:

… womit kann ich dienen ??? :wink:

do host a wieder recht,ma fahrt ja um des fahrens willen,
fürn deitschen,da weg is des ziel :wink:
wenn jetztn mit dera kloanen ochta,5-10 minuten friagga auf am poss oben bist…don mocht des auf einigen pässen,
de ma zufällig begegnet,locker a stund aus,ergo fohrst a stund wenniger :rage: is oba schod ,ha :grin:
griasserl

na jo,des is a verkaufstechnische gschicht,i hob ma gedenkt,
wenn aner de fz will oba zweng geld mithot konn a jo de suzuki nehmen :grin: :grin:
abgsechen davon kafft vo mir sowiso koanna a motorradl :eyes:
wenn i an gebraucht mowed hondl hattat, kunnt i noch 3 monat in konkurs gehen :cry:

griasserl

Alles gut, wollte nur mal gucken ob hier alles im Winterschlaf ist :wink:
Gut zu wissen dass noch nicht alle am knacken sind :slight_smile:

sog mol,woher kommst den? was für a mowed host den :grin:
ob alles gut ist…denk…bezweifle ich
lg

Hier gibts sogar weitere Suzuki V2-Fahrer. :smiling_face:

@silli:
Der hat offenbar die kleinere, ältere teilverschalte Schwester von meiner Suzi. :wink:

Aus Schleswig-Holstein, hier sagt man moin moin, das ist ein sehr freundlicher Gruß! Man sagt es den ganzen Tag über, sehr praktisch!
Fahr eine SV650 S…nur jetzt im Winter grad nicht :-/

… wennst langsamer fohrst host mehr davon :grin: :grin: und Silli echt - gwinna soit ma nix wolln auf da Strossn … die Gsundheit is unersetzbor do scheiss i drauf wer erschta aufn Pass is.

lg noch Tirol … morgen fohrma mit da 52.100 noch Ybbsitz … des wird a Gaudi :wink:

52.100 + Majestic Imperator - YouTube … DES is a Maschin Silli :grin:
Dampflok 52.100 Advent Dampf 2011 - YouTube

Mal ne (fast :wink:) ernstgemeinte Frage:
Warum kauft man sich an einem Ort ein Motorrad, wo die Höhenunterschiede sich nur im Millimeterbereich abspielen? :eyes: :grin: :sunglasses:

Da sieht man ja bereits am Mittwoch, wer am Sonntag auf Besuch kommt. :sunglasses: :sunglasses:

eh aso,es gibt zwischen gonz longsom-gmiatlich-rasen,
schon a poor nuancen der motorischen fortbewegung,de nit unmittelbar ins krankenhaus führen.
:wink:

i hoff es hobts a so a scheenes wetta wia bei ins in de berg :sunglasses:
http://www.eisenbahnmuseum-heizhaus.com/index.php?id=33
sowas würd ma a gfollen,
war vor a so 4 johr mal in langau,is woll do oben an der grenze zu ?tschechien?
da war auch so a oldi veranstaltung auf schienen,olle hobens a weinderl trunken :eyes:
aussa i,weil i wor jo am mowedfahren :smiling_face:
griasserl und vüü spass

was heisst jetzt das wieder ???
oiso de gsieberger und a de eidgenossen,haben ja auch einige verwunderliche ausdrücke,
alerdings versteht ma de eher wia des moin moin (ich habe ja gehöhrt das ma eigentlich nur moin sagt und nit moin moin)
des knacken is ma a rätsel,werd woll nit kacken hoassen…
oiso du sprichst in rätseln :grin:
aber wennigstens ist die wahl des moweds nicht die schlechteste
lg

Schlofn , hoast des Du Banausn :grin:…oda auch Pennen :smiling_face: …Hoppalla :sunglasses: …des woar scho wida Nord Deitsch :grin: …kaunst jo a Ratzn dazua sogn :grin:

Lg PT