Zigarette aus Auto werfen

schätze mal du hast das Alter das du Barry Sheen noch „persönlich“ gesehen hast (500ccm Weltmeister auf Suzuki 1976/77). Als bekennender Kettenraucher hatte der sogar in seinem Sturzhelm ein Loch um bei der Startaufstellung noch in Ruhe eine rauchen zu können. Wäre vielleicht für dich auch eine Lösung :eyes: statt dem Klapphelm meine ich.

Gehe jetzt eine rauchen und verbleibe mit besten Grüßen

Salvatore

hupf in Gatsch und … ähmm - jetz siech i grod auf Dein Avatar-Büldl dass´t des eh scho gmocht host. :wink:

Jetz host mi nämlich in a feste Identitätskrise gstirzt. :dizzy_face:

I bin Raucha - trink owa beim (und a net in de Pausn) Moperlfoahrn kan Tropfn. Bitte um Mitteulung in wölchane vo Deine Schublodn i jetz ghär? :eyes:

Bin erst 35.
Aber ich weiss, woran Sheene gestorben ist.

Allerdings weiss ich auch, woran Abe und Kato gestorben sind und was bei Rainey im Argen liegt. Von den unzähligen „Namenlosen“ fang ich erst garnicht an. Deswegen hör ich aber trotzdem nicht auf.

wiavühltn Moi? :eyes: :grin: :grin: :grin:

klein wenig verschätzt - sorry :wink:
Aufhören war auch nicht der Hintergrund meines Vorschlags, halte nur das „Sheen-Konzept“ rauchen beim Mopedfahren
für eine witzige Variante. Zumindest eleganter glöst als ein Klapphelm, weil der hat bei +50km/h so seine Nachteile im Gegensatz zum Vollvisier mit Tschiköffnung :grin:

Salvatore
der auch gerade mal radfahren konnte zu der Zeit aber trotzdem ein paar Jährchen mehr am Buckel hat.

feine diskusion die ihr do führt!
I hob sölba 10 joa lang gracht und i find de „in die loden“ schupferei khert si net …
i finds a net guat dass „sehr viele“ (will jetzt net sogn olle im auto hatzer) die tschig so deppert ausi haun dast fost 2 positionen dahinter noch noch ausweichen muast dastas net wegfrisst … find i a net ok …
i find a jeder der sie ausihaut sullt in rückspiegel schaun und sie normal ausihaun soviel zeit hot a jeder!

wers net hot (und des sind ba uns do am land meist die jungen aufmotzigen hawara) sulln sie a auto kafn und net mit an hergrichteten 3er golf foan der 75ps hot …
jetzt kummt dann glei wieder des geschrei !!!VORURTEILE!!!
bin sehr fül unterwegs und meistens wenn sowas passiert issas a VW GULF!!! is leider so und wennst dann überhohlst und einischaust sitzt a 18 jähriger bärsch drinnen der di deppert angrinst

najo in diesem sinne
jeder kann was dazu beitragen dass unsere straßen von fliegenden glimmstängeln befreit werden

MFG: I

geht di an Schas au.
:grin:

Und waas Dei Großvoda daß’d eahm ois Avatarbüdl vawendst? :eyes:

…des is a scho söwa, owa vun da tschickerei hod a a Haut wia a oida Goartnhansch! :eyes:

(Hoffentlich begegne i dem nia, sonst fong i ane links und ane rechts!) :smiling_face:

HU

,Des is ned Ratsam Monstale weyl da Pfandl is a Mörda -eingsperrt ghörda :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

sauf eich olle untan Tisch, damits am nächsten Tog schen Kopfweh habts.  :sunglasses:

blank zu sein was „Mundart“ anbelangt, aber was bitte schön ist ein „Goartnhansch“???

Mit bestem Dank für die Aufklärung und Freude wieder was gelernt zu haben verbleibt
mit lieben Grüßen

Salvatore
der auf der Nudlsuppn schwimmt

a freund von mir, is so alt wie da fryingpan wor letztens beim arzt und der meinte, er müsse unbedingt zum rauchen aufhören. nur hot er hoit nu nie söba graucht, sondern alle anderen bei eam in da arbeit…
und des kennts ma glauben, des is eam ziemlich nahe gaunga.

oiso i find de von dir angeführten punkte ned schlecht, weil warum soit si ana an seiner gesundheit schädigen lossn?

amoi davo aus, dass do no a „uach“ föhlt, wos daunn zaumgsetzt „Goartnhan(d)schuach“ ergibt.

Des muaß owa wos speziell Steirisches sei, weul i ziag ma z.B. meine Goartnschlapfn aun, waunn i mi zu meine Hängemattn beweg, owa kane Handschuach. :cold_face: :wink:

GARTENHANDSCHUHE! :wink:

HU

…sogns in Oberkärntn (des wo loinks is) und in Oschttirol zu HANDSCHUHEN. :eyes:
Übrigens: Kärnten, wo „oben“ „links“ und „unten“ „rechts“ is! :grin: :grin:

Und: Gartenhandschuhe ziehen Leute (im gesamten deutschen Sprachraum) an, die im Graten arbeiten! Nicht Leute die im Garten nur die „PIZ BUIN STELLUNG“ einnehmen.
Und auch nur die, die nach der Gartenarbeit keine Trauerränder unter den Fingernägeln haben wollen, wenn sie am nächsten Tag in der Arbeit antanzen. :wink:
Was bei Rauchern ohnedies schnurz ist, weil „§denen eanane Grebin san golb vafabt“! :wink: :grin:

HU

jo i finds ja a ned schlecht sonst hätt ichs auch nicht benannt,Nur drüba hinnaus gibts hoid Nix mehr,es ist eh genug passiert, und aus,Wie immer- Leben und Leben lassen,ist zumindast mei meinung,und so ofts halt möglich ist halt ich mich auch selba  drann,und es ist sehr oft möglich :wink:

Lg Pg

Hr Schrotti :grin:,Aba Vielleicht soitatsd da amol Die Handschuach,aufd Haxln schnoin und zur Hängemattn watschln,dann bist da Höd in da Siedlung,Garantiert :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Jaaaa Fein :smiling_face:,so sage Er an:  Wann wo , wie und welche Waffen äähm -Flaschn :grin: :grin:

Lg Pg

Sehr Gut; wida was glernt :smiling_face:,Und wos mochn dann Di, Die ned ausm Deitschn sprachraum saind? :eyes:

Steckan Die Die Finga in die Nosn , oda sunst wohinn?