Zivilmoped rund um den Geschriebenstein

Natürlich nicht.

Es ist spielend leicht zu frisieren, sodaß es echte 75 kmh fährt :wink:

mervin, ganz ehrlich: wenn man als sheriff auf so am mösenföhn umanandeiern muß, is vom ego eh meist nimma viel übrig - teleskopding hin oder her. :grin:

do is des Ego daunn dermoß´n erledigt, daß´t sichalich a „Teleskopding“ brauchst. Sunst geht gor nix mehr . :grin: :grin: :grin:

geh oideisinger, es geht ums E-G-O, net ums Z-Ü-P-F-I!!! :grin:

oba kann sein, daß i do net so den durchblick hob, weil i nu´nu net in dem oita bin, wo ich teleskopdinga brauchad… :grin:

Das ist bedauerlich … Ich hab’ das Teleskopdingsbums schon damals gebraucht, als ich 11 oder 12 Jährchen auf meinen jugendlichen Buckel geschaufelt hatte :wink:
… und moppetfahren darfst schon ?

habts eich bei de nochboan im süden abkupfert! de hobn oba für di gmoawochta nur a spoarversion…

Stimmt. Da ist nichts mit Teleskopulieren :wink:

mir gangat, kännt´n de Windschülda a Wengal hächa und brata sei. Zwengan Cw-Wert warat´s. :grin: :grin: :grin:

und brada? 

dopp´lt so groß. :grin: :grin: :grin:

San des vielleicht de ausrangiert´n Stripstaungan aus´n Büro vo eichan Ex-Häuptling (dem klanan Napoleon)? :eyes: :grin: :grin: :grin:

ned! wann de in de engn gassln de wäschleindln quer spaunna, ramt  da mit da oban kantn oh. stell da vur, der fangt so a oitweibafleischrosa kombinesch oh, dann siagst nix mehr. da hülft da des blaue liachtl a nimma …

Jetz´ kriag i des Büld´l wieda net aus´n Schäd´l. :sob: :sob: :sob:

Owa söwa schuid - hätt´ns wos g´lernt. :wink:

PS.: Des betrifft natürloch nur de italienisch´n Karabiner, ähhh -nieri und net do etwaig aunwesende Respektspersonen wia eppa Mitglieda da motorisiert´n Vakehrsobteulung. Isch schwöööööör!!! :eyes:

Ich muss GsD nicht damit fahren  :sunglasses:

… von der Seite hab ich das noch nicht betrachtet  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

lg

Du,Heilige Scheißeee :grin:,in Der tat,bei Der Lenkabreite könnt ma scho wer hintaherkommen,in Da Stadt :wink:,oba sobalds Aussi geht ins Landl,sog i Leise Servus :grin: :grin:

(,Flüsta-Du Herr Polizeirad :grin:,wo isn Des drum Stationiert :dizzy_face:)

lgpg

bei uns  :cold_face: - es sind gleich zwei rassige Italiener- ein Gilera und ein Piaggo. Manchmal ist es auch schön, wenn man älter ist … und sich die Fahrzeuge aussuchen kann :grin: :wink:

lg 

,Und Bei Uns is ned in Wien -Gelle :grin:,Juchuuu,nochmal Glick ghabt :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:
lgpg

in dem Fall meine ich mit „uns“ meine Dienststelle - und die ist in Wien  :wink:

Mervin,

Da fällt mir doch gleich ein Comic von Holger Aue / Motomania ein… Okay, im Comic ist es ein BMW C1, aber das Teil hier schlägt wirklich alles… :grin: :grin: :grin:

Was muss man verbrochen haben, damit man mit dem Teil fahren muss? :eyes: Dient das zur allgemeinen Abschreckung vom Polizeinachwuchs? :wink: