Zivilmoped rund um den Geschriebenstein

wann ma hintn in die rossauer einekummt rechts im eck…  oda?

wo man „hinten“ bei einem rechteckigen Gebäude sieht :grin: :grin: :grin: :wink:. Einfahrt Schlickplatz (verlängerte Koling), dann rechts im Eck - das wirst eh gemeint haben, denke ich.
Kennst Dich dort aus ?

…meist schnella Unterwegs in Wien,bin Überascht über die neuen Dinger,kenne nur die weißen die fast bei jeder Inspektion stehen.

komisch? du meinst er hats knie NET am boden bracht, oder wie? :grin:

haben die rennleiter einen eigenen fahrstil, an dem man die erkennt???

also meiner der mich aufgehalten hat is gefahren wie ein 70-jähriger rentner…
er war sehr unsicher unterwegs mit seiner dicken kuh!

i froh, dassd nit 60jähriger gschriebn host. :grin: :grin: :grin:

und dunklschworz getönt.

zu zweit a genarell imma vül vuasichtiga. :cold_face: :grin: :grin: :grin:

Jetzt bin i aba scho Entäischt-Heli :grin:,Des,hättst Uns oba scho sagen kennan ,Das Du soichene Nebn-Hackn mochst,tztzzzz :grin: :grin: :grin:
Heli,Der Geheimrat,bei De Kiwara :grin:
lgpg

is zwoar scho a zeidl her, oba mir (ral7013) hobn des eftan gemeinsam z´tuan ghobt. und die radln de wos ma gffoarn sand woarn a deselben…
wolfgang

…bist Du goschert!!!

Fois a Frau Schrotti gibt, soitat de des wohl bessa ned lesn, sunst gibt’s Kühlschraunkvabot!!!

…ich glaub ich würd’s darauf ankommen lassen…

Weil ich bin in erster Linie Österreicher und die Amtssprache ist DEUTSCH und ned irgend a internationale Sproch!!!

A TatüTata, kaunn sich a jeder einbaun, oisa warad des fia mi a FAKE, wodurch’s ma maximal a Strof fias Schnöllfoahrn aufehaun kennan, owa sunst eigentlich nix und des könnt man vielleicht noch aunfechtn, weu ma jo nur so schnö gfoahrn is weu man sich von dem offensichtlich ois Polizisten getarnten Schwerkriminellen in Sicherheit bringen wollte… :grin: :grin: :grin: :grin:

I dä Schwiiz hilft der das nünt.

I ä paar Kantön fahrt d’Schmier au mit äm Ufdruck Police ume und nöd nu i im Welschland. :wink:

völlig foisch vastaund´n. :cold_face:

G´mant wor da beschriebane Hr. Polizei mit seina dick´n Kuh. :sunglasses:

De Fr. Schrotti is ned dick und Gott sei Daunk ka Kuh. :wink: