ALFIDIVER wünsche ich dir alles Gute und freu mich wenns recht bald wieder mal passen wird dass ma uns zamsetzen bei Bier und Schnitzl
Bleib gsund und wie du bist !!!
ALFIDIVER wünsche ich dir alles Gute und freu mich wenns recht bald wieder mal passen wird dass ma uns zamsetzen bei Bier und Schnitzl
Bleib gsund und wie du bist !!!
…DER Herr hod owa schau EWIG nix mehr g’schrieben… wuarscht von mir a de Besten Wünsche!
najo … wenn i mir die neuen FB AGBs anschau, werden ab 1.1.2015 eh wieder viele zurückkommen.
greeeeez
…is doch heutzutage völlig Banana was du wo schreibst, wenn’s wer wissen will weiß ER ES!
… jo des stimmt aber ich gebe zu bedenken dass wir uns jo olle auch so recht guad leiden kennan … wie man bei uns sieht die wir ja schon seit Jahren nicht mehr befreundet sein sollten
Hehe… jo mei, san ma frohhh das er sich geirrt hod da Wüllhölm-Wolfal!
Wos mocht da denn so der Herr, bei Zeit, mei Nummera hod a jo!
… is im KH und es geht jeden Moment los oiso wos mochta da Herr ??? Do huckn und deppat dreischaun und nervös sei oiswia
… i find des soooo geil, das da werdende Opi da gräßte Auschwitza is… coooooool bleiben… i hoff du möldst di glei waunn’s losgeht?!
Ja ich weiß, geschrieben hab ich schon lang nix mehr, tu nur lesen
lg
Alfi
Is eh anstrengend genug
Im nachhinein alles gute zum geburtstag!
… BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY…
SIE IST DA
CHIARA - 3390 Gramm - 51 cm und jetzt is nicht mal ganz einer Stunde werde ich die Kleine zum ersten Mal sehen
Es grüßt da glückliche Gerry-Opi
HERZLICHEN GLÜCKWUNSCH an die Eltern und Großeltern!
Und glei a Spielzeugmotorradl geben, dem kleinen Pamperletsch
… a Mäderl aum Moped ??? die Kleine is daunn ständig dem Gepetto (Eluterio) im Weg
oder umgekehrt
Happy Birthday???
Na dann, auch von mir alles Gute an die Eltern und den Großeltern. Jetzt hast deine Beschäftigung bis zur nächsten Saison
Alles, alles Liebe und Gute, an die Eltern, vor allem natürlich der MUTTI a dickes Bussi von mir an die frisch gebackene Mammiii!!! Natürlich auch an dich… mahhh hiaza werd an umastoizn wia a Pfauuu, und de fesche Omi sei auch geherzt!!! Suppi olles g’sund hoff ich und wohlauf… GRATULIIIIIIEREEEEEEE
Gertschy Opi… gfrei mi schaun auf’n erschtn „Windelmercedes Flaniertog“ i gfrei mi total für Euch!!!
Freut mich für Dich!
Sobald Du der kleinen Enkelin amoi de Fusserl busslst - gibst nu 2 Bussln von mia dazua![sm=kiss.gif]
Tat gern segn wia da Opa vun an Ohr zum ondan grinst!
Herzlichen Grlückwunsch zum Enkerl, werter Herr Gerry!
HU
Hallo Opi
Sei gewarnt, nächste Nacht musst du mit der Oma ins Bett.
Jetzt kannst du deine SRAD ja deinem Enkel verschenken.
Weil bis Chiara fahren darf, fährst du eh nicht mehr mit der SRAD.
Alles Gute und herzliche Gratulation.
Gratuliere vom ganzen Herzen!
…Das in jedn Fredl irgend so a geistig unterbelichteta Koffa auftaucht sunst glaubat ma es is a aundares Forum.