… nicht BIS zur nächsten Saison sonder IN der nächsten Saison
… ich hab deine Grüße allen übermittelt und es war ein superschöner Nachmittag im Krankenhaus mit meiner Kleinen im Arm
lg und auf recht bald !!!
… sobald sie zuhause sind wird gekuschelt muss nur die Oma kontrollieren weil sonst komm ich nicht in die Nähe der Kleinen
… das mit der OMA im Bett ist das kleinste Übel zumal ja neben der OMA ein OPA liegt
… wird a schöner Sommer 2015
…dem stolzen Opa und natürlich den Eltern
So long,
da Wolf
… Herr Wolf
lieber opa
hat dein töchterlein gut gemacht
Und wie gut Dir rosa steht!
HU
Des orme Kind!
Des is jo zwamoi a und dessölbe Gsicht!
DO stroiht ana wia a frisch lackierts Hutschpferd!!!
Herzig! Du und dei Omi… es werds des oarma Scheisserl soooooooooooooo vaziagn… najo muaß ehhh ihr Mutti ausbodn!
G’frei mi schau waunn i eich des erschte Moi z’saumman siag! Haha… des wird wos werden, GsD host Uarwaschln sunt gangand des Grinsen rundumadum!
…a a Familienähnlichkeit (a in da Frisur!) owa:
I bin zuversichtlich, dass de klane Rosane se urdentlich auswochsn werd (is no bei olle so gwen!) - und soweit i des am Büdl erkennan konn is des ois scho recht brauchbar. Da Prototyp scheint guad gwordn z´sein. Serienproduktion kann starten!
Beim Gerry siech i (wie bei mir übrigens eh a) eher den Zenit iwaschrittn. Besser werds neama wern. Irgendwonn amoi wern ma olle uroide Säcke sein!
HU
is des ned die vordringlichste aufgabe von grosseltern?
sooo kla und scho sooo blad … de kaun nua mit dir verwandt sein
duckundflücht
greeeeez
und des nennst a würdige ausred um NED mit mir telefonieren zu wollen? … tztztz … schaum di
Dann auch von mir -Glückwünsche zur Geburt
Lg Pg
… vor Kurzem die Frau in mir entdeckt lieber HU …
Nur mit dem Unterschied, dass bei Frauen der dicke Bauch mit an Rumps weg is.
Aber gratuliere zur Entdeckung deiner „weichen“ Seite.
Und natürlich herzliche Gratulation zum Opa und alles Gute deiner Tochter und deiner Enkelin.
… im zarten Alter von EINEM TAG.
Und übrigens Mayer Bua … weust sogst blad, aun dem hod sich nix gändert … wennst goschert bist hau i da ana aufs Maul !!!
… bin total happy und es wird immer mehr