Zum Geburtstag lieber

… nicht BIS zur nächsten Saison sonder IN der nächsten Saison :wink:

… ich hab deine Grüße allen übermittelt und es war ein superschöner Nachmittag im Krankenhaus mit meiner Kleinen im Arm :wink:

lg und auf recht bald !!!

… sobald sie zuhause sind wird gekuschelt :wink: :grin: muss nur die Oma kontrollieren weil sonst komm ich nicht in die Nähe der Kleinen :wink:

… das mit der OMA im Bett ist das kleinste Übel zumal ja neben der OMA ein OPA liegt :wink: :grin:

… wird a schöner Sommer 2015 :wink:

…dem stolzen Opa und natürlich den Eltern :smiling_face:

So long,

da Wolf

… Herr Wolf :wink:

lieber opa
hat dein töchterlein gut gemacht
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Und wie gut Dir rosa steht! :smiling_face:

HU

Des orme Kind! :hushed:

Des is jo zwamoi a und dessölbe Gsicht! :hushed:
:smiling_face: :grin: :grin:

DO stroiht ana wia a frisch lackierts Hutschpferd!!!

Herzig! Du und dei Omi… es werds des oarma Scheisserl soooooooooooooo vaziagn… najo muaß ehhh ihr Mutti ausbodn! :wink: :grin: :grin: :grin:

G’frei mi schau waunn i eich des erschte Moi z’saumman siag! Haha… des wird wos werden, GsD host Uarwaschln sunt gangand des Grinsen rundumadum! :smiling_face:

…a a Familienähnlichkeit (a in da Frisur!) owa:

I bin zuversichtlich, dass de klane Rosane se urdentlich auswochsn werd (is no bei olle so gwen!) - und soweit i des am Büdl erkennan konn is des ois scho recht brauchbar. Da Prototyp scheint guad gwordn z´sein. Serienproduktion kann starten! :wink:

Beim Gerry siech i (wie bei mir übrigens eh a) eher den Zenit iwaschrittn. Besser werds neama wern. Irgendwonn amoi wern ma olle uroide Säcke sein! :wink:

HU

is des ned die vordringlichste aufgabe von grosseltern? :grin: :grin: :grin:

sooo kla und scho sooo blad … de kaun nua mit dir verwandt sein :sunglasses: :grin: :grin: :grin: :grin:

duckundflücht

greeeeez

und des nennst a würdige ausred um NED mit mir telefonieren zu wollen? … tztztz … schaum di :rage: :eyes:

Dann auch von mir -Glückwünsche zur Geburt :smiling_face:

Lg Pg

… vor Kurzem die Frau in mir entdeckt lieber HU … :smiling_face: :wink:

Nur mit dem Unterschied, dass bei Frauen der dicke Bauch mit an Rumps weg is. :slight_smile:
Aber gratuliere zur Entdeckung deiner „weichen“ Seite.

Und natürlich herzliche Gratulation zum Opa und alles Gute deiner Tochter und deiner Enkelin.

… im zarten Alter von EINEM TAG.

Und übrigens Mayer Bua … weust sogst blad, aun dem hod sich nix gändert … wennst goschert bist hau i da ana aufs Maul !!! :wink: :grin:

… bin total happy und es wird immer mehr :wink: :grin: