Aun Mendl kenn i Guat …sehr Guat sogar …des kimmt no von da Joahrelaungen Kaltara See Zeit …aba so Gott wü …werd i eh im Somma dortn mal Vorbei schaun wie schon angekündigt …daun kannst ma jo Zeign WER ABBEIST …Hoffentlich ziagst owa ned so wia da Breite Kalle glei aun Schwanz ein …AUCH FÜR DICH UND MICH gilt -dos i hier im Forum sicher berichten werde , wias ausgegangen ist …des soitast scho wissn fiind i …oiso üwalegs da …Ned Nurt Daumpfplaudan …und na i hobs ned vagessn wauns daun soweit is
Und scheiß auf Die Schwachbrüstige Susi 4 Takt 400 DRZ …Du woast Gaunz Genau dos selbst mit Bestn und Größtn Paket ned mehr ois 50 Ps aus Dera Gurkn zum holn is …wos wills da gegen a KTM , oda Husaberg Wettbewerbs Moppal mit Straßen Zulassung Anstinkn ?..geh Bitte werd Endli Erwaxn Silli …Natirli könnte Sie Besser seyn waun auf da KTM oda Berg a Schwammal drobn hockt …owa des woast Du und ich auch ned ob a Schwammal drobn hockt …Allanich vom Motorischen kaunst es auf Jedn Voi Vagessn .
schaut für a achterl imma schlecht aus,in dera gegend wo ich wohne
de woss mi kennen,wissen das ich nicht wie ein irrer fahre,
also tant,züggig aber nie zuschnell.
letztes johr war mei schlechtestes seit 2009,was verkehrsübertretungen anbelagt,auf oan schlag 130.- abgedrückt,mit viel glick den schein behalten,
weil i dem strassen aufsichtler,woll leidgetan habe,
2012- 10 euken.
2011- 35 euker,
2010- nix
2009 warens woll über 800.-obwoll i ma nit sicher bin,ob do da lumpi nit a mitgeholfen hat
km mässig so imma um de+ 10tkm
griasserl
es geht ned um Die Minuten Zeit sondan um Die DURCHSCHNITTS Geschwindigkeit Du Brot …oda wos hob i Gschriebn ghobt …lies nochmal so laung bistas halt Gschnoid host …oda Bessa spar da Die Zeit auf a Antwort is eh Ofacher -Gell
jo do sieht ma das a richtige fachfrau bist,
keine ahnung oba gross schreiben,
es geht nix über a achterl,
sei ma nit b,oba a bisselle blauäugig bist eh nitta
Na jo des geht jo eh …soit jo auch do jetzn koa Preis Valeihung gebn für DEN wo aum Meistn Strofe zoit hod -odrr? …Scheiß drauf Vorbei is Vorbei und kommt nimma mehr …dafür muaß wos Neues her …Außadem kennst Du mei Neiches Achtal a ned …weyl ichs Selba no ned kenn …daher hots a Nix zum duan mit dem wo Du Wohnst …untn im meim Avatar is eh es Video , von meim Neichn Achterl …Na ist ned meins steht owa eh dabei …ob Der jetzn Guat oda weniga Guat Foahrn kaun kaunnsta eh sölba entscheidn -i sog dazua Nix …weil i sowas Lieber Ganz Persönlich mache . Daher wenn is Eigfahren habe wirds auch a Eigenes Video geben …wo ma Durchaus Die Wichtigsten Sachen wird Feststellen können (Durchzug , Kurvengeschwindigkeit , Bremserei …uswusww )
was hoast Blauäugig ? …wida sowas von Dir wia imma …Bitte TATSACHEN -SONST NIX -WIEVIEL GEHT BEI DA 400 mitm besten PAKET -PS LEISTUNG ???..Na komm Red …woast doch sonst a Ollas so Guat …wos mei Reibn Leistung hobn oda ned hobn woas i jo auch, warum daun DU ned? …Ah so weylsd ZsBleed bist amol auf an Motor Prüfstand zum foahrn …Jo mei do bist owa lei Sölba schuid …und sicha ned i
geh Kumm do hob i scho im Unteren Mendl Pass Teil ins Eckal von da Burg Ruina gekackt , da woarst Du a ned Vül Älta ois i …bischd Hextns a Bissal üwa aun 50 ga -Gell …oiso Jammre Nit -Soweit sain ma Nit auseinand …aba wenn ma dortn saind kömma jo a poar Spezln (Einheimische aus Kaltern Bsuchn Insbesonderst von da Fischa Hüttn am See…oda glei an Wirtn vom Cafe Geier ) …Wettn dos s mich kennan …owa ned erst seit Voriges Joahr ? …Üwahaupts wos is jetzn …BISCHD DABEI WAUNN I KIMM ODA NITTA
mit an sicherheit grenzender wahrscheinlichkeit,
weil des loss i ma nit entgehen.
was de wirten anbelangt…hmm…na i kenn do koane,weil i bin da unten zum mowedfahren und nit für an huangart,mit pizza und vino rosso della casa
solltest aber in da friah fit sein,weil aufd jogd geht ma in da friah und nit am spaten nochmittog.
lg
scho wida Rumgeia …Wos jetzn JA :::::oda ::::::NA?
Scheiß aufd Früh oda aum Mittag -Nachmittag , waun i do bin daun bin i do …UND AUCH IM URLAUB …do gibts koan Stress
Außer mann hat Nachweislich , Gesundheitliche Probleme , oda Sonstige Scheiße-Motorschaden , Unfall usuwsw am Hals das man Nicht kommen kann …ABER DANN IST DES AUCH HIER IM FORUM MITZUTEILEN WARUM -am Besten mit poar Fotos …weyl Vaorschn dua i mi Liaba Alanich …Na wos haltest von Dera Ansage Du Super Demokrat
i hob jo woss ondanes a zumtuan,als auf 1 es zuschauen ob i was zum motzen find oda nitta.
das da des egal is ob in da friah ,zmittog oda nochmittog is ma klor,
koana kon seine wurzeln verleugnen,
wasst eh,i bin a germane und fahre dann wenn alle fahren
bin grod beim abstimmen von am 1:24 ga ferrari s 512 berlinetta und dazu brauch i den compjuta
gn8
oida do gehts zua wia beim bullterrier-wadelbeissen
und nur so nebenbei - 50 ps kennan a vollkommen ausreichen…hab erst voriges jahr am glockner a gschmeidiges hatzerl zwischen zwoa im feinsten boxenzwirn einkleideten renssemler und an mädel auf ana transalp bergauffi von da kärntner seiten gsegn, do hob i glaubt i siech schlecht. de buam san im martialischen hangoff hinterher…jojo a mitm knie am boden kann ma z´langsam sein…war eher a balletteinlag…
des mädel hat eana so den schneid in da kurven abkauft, dass sa si auf der graden, wo´s gangen wär, gar net überholen traut ham…
hat was ghabt - und da onkel raminger erschte reih fussfrei…dann is leider a bus kommen bei ana kehren und weg warens…
dabei muss ma rein anatomisch sagen, dass do net amoi gressare eier im spiel waren, weil in da pole hats gar keine geben…hächstens am stock vielleicht…
solche hatzerln gibts zeitenweisse
in da gegend vo livignio,sein ma vor a poor jahrln mal an poss auffe,do gibts soviele
de v2zyl ausm forum wor a dabei,mit aner honda hawk 650,
wia ma oben waren am passel,is a r1 fohrer stehn blieben und hot gonz entgeistert gschaut,wer den so a letzes mowed so flott bewegt
i bin a imma gern hinter ihr hergfohren,wenns longsom zumfahren war,a augenweide,am poss auffe imma scheen am gas
griasserl
…Es Geiln Oidn Beck …Des deng i mir a -dos Des Eich daugd …owa wia hosd so scheen Gschriebn ghobd ? #I HOB A NO WOS AUNDARES ZUM DUAN# …Jo i scho a …und do is de Übung beim Moppal foahrn -auf Irgendaun Deppatn Oarsch zu schaun eha 5 Rangig …noch dazua waunna da Bleedn V2 Irgedwos ghern tät …Na Daunkscheen i kaun mi grod no Beherrschn
Rechts issas GAS , beym Moppal foahrn zu finden -und ned bei ana Oidn im Hintan
eine gute konventionelle gabel reicht eigentlich immer aus, und wennst dich zurückerinnerst wofür die usd gabel eigentlich entwickelt wurde ?
ebenso sind radiale bremszangen an einem straßenbike absolut nicht notwendig aber wahrscheinlich weißt auch nicht wozu die eigentlich entwickelt wurden sonst täst ned so schreiben
und überdies bin ich auch schon 125er gefahren und sogar auf der rennstrecke und es macht auch damit mächtig spaß, dass ich mir keine kaufe hat gaaaaanz andere gründe