da gefällt mir dieser satz vom xalex bessa Aber egal, des war mei erste und letzte 1000er, i brauchs ned in Wahrheit, für 1x im Joa am Ringfoan.
I foa unterturig im 3ten Gang,
und donn schaust mal bei deinem video auf die ganganzeige,hobs zuerst nit für möglich gehalten,aber a kilo kawa hot 6 gäng
griasserl
Jo Bei Dir stell i mir des a Liaba ned vor …owa no Bessa schaug ma amaol wos aus Deina Rasa Lust in 30 Joahrn no übrig is …soichane wia Du …Die Letztendlich Nur aum Griffl drehn …hob i grod Gnua ins Groß Beissn gsehn …Owa Aufrecht und Ohne Ansage …2 Davon woarn Sogar Sehr Gute Spezln auf Dieser Verdammten Urlaubs Horror Fahrt in Italia …Spezln wos i Normal eh ned brauch, und a need wirkli mog …UND ES SCHLIMMSTE DARAN IS -I WOAR GENAUSO A TROTTL WIA DU wo i Jung woar …und hob Letztendlich a Riesn Glück ghobd dos i need a no Palle Gangen bin …Knapp woars oft Genug …Nur i hob wos draus glernt -sozusagen meine Chance genutzt …Ned um es Moppal Foahrn Letztendlich aufzuhörn , sondern a Bissal Andasd drüber zu Denken . i geb des wenigstens zua und woas Gaunz Genau wos i für a Gottloses Oarschloch seyn kann , waun i wü …und na ned Nur in am Forum …Ja und ? …so bin i halt und bleyb auch so .WER WILL MICH DARAN HINDERN
Klana Tipp von mir -Ned Bes gmant …Lern Du erstamal a Bissal Älter zu werdn , daun kannst weita Redn .
wenn der weg das ziel ist rechnet sich des ollemal.
vo innsbruck aus nach kematen durchs sellraintal übers kühtai,bei da v2 an kaffe trinken,
und donn weita noch LA
aso zum selrain folt ma woss ein,bin do mal mit de kollegen vom katana stammtisch münchen a runde gfahren,wia i donn im friahajohr bei der i-mot am katana stand war,sogt da kollege,woasst wia i den roafen randstreifen befreid bekommen habe ???
wia i hinta dir durchs selrohan bin
griasserl
is oba nit dei ernst oda ???
nur weil ma a bisselle älter is ,hoasst des nit das ma mehr reden bzw schreiben darf als a etwas jüngerer
jetzt bin i echt entäuscht vo dir.
olta als verdienst hinstellen,zzzzzzz
lg
Tun Sie Nicht …hobs scho paar mal Gschriebn , dos es a Klane Bude is …habs ma Selba angeschaut in Itali , (Wenn auch Leida Nur von Aussen weils eben üban Jahreswexel war) Fotos wurden hier eingestellt …Aba was Die Können UND INZWISCHEN ERREICHT haben steht eh auf Ihrer I -Net Seite(und a untn in meim Avatar ) …oda Glaubsd wenn da Hr Pilli kommt und es klanste Moppal kaaft …dos De Gewehr bei Fuß zu stehen haben ? …Auch wenn Die kaum Wer in Österreich kennt , wos mir Sowiso Egal ist , heists für Die in Erster Linie DIE BESTELLTEN WETTBEWERBS MOTORRÄDER …ohne Strassen Zulassung auszuliefern…Weyls da a Bissal um mehr geht …und des würd ich Genauso machen , waun i ois Klein Unternehmen in da Heutigen Zeit , noch dazu im Motorradel Bereich als EIGENSTÄNDIGE FIRMA überleben will . Aber Lt Aussage vom Dantla , hod mei Neichs am Di eh es Werk Verlassen …oiso könnts a Morgen scho kommen …wenn ned daun Nexte Woche . Bis jetzt hods mi eh ned Sonderlich gstört es Noch nicht zu haben , Allanigs scho vom Wetter her .
Nur Geduld sog i mir -mir Läuft eh Nix davon
ich habe den Offenen A Schein (bei Uns Damals Klasse 1 ) im Jahre 1984 gemacht …Denk amaol noch was ich damit Gemeint haben könnte …um wos hob ich grod oben an den Yondaim Gschriebn ghabt …Gings da Um Motorradl Foahrn oda um was .wos mit Aner Privaten Lebenseinstellung zb Arbeit , Beziehung oda sonstiges zu tun hatte …ES GING UMS MOTORRAD FAHREN
wia gsagt …i bin Sicha ned Dei Benimm Guru …geht mi eh Nix aun …i woit Dich eha zum Überlegen animiern , weil i des durchaus Legitim find in am Öffentlichem Forum …Aber i hobs auch Gschriebn weil i da Meinung bin dos des ned Jeda so Erlebn sollte mit de zwoa Totn so wie ich …auch ich hab damals Nia zughört ghabt …Aber Vielleicht ist des eben da Lauf Der Dinge Die ma sowiso ned Ändern kann -bzw Bessa goar ned Ändern sollte .Da Silli weis eh Gaunz Genau wias Wirklich is ER fährt noch Länger als ich …auch wenna ned so Viel Versch Moppaln ghabt hod …Er hat Trotzdem Deutlich mehr Kilometres Absolviert …und um des gehts …UND GENAU DES KAUN MAN IMMA NOCH NICHT KAUFEN .
jetzt mochst di aber lärcherlich und unglaubwürdig.
wenn mas konn donn konn mas,egal wia long ma schon fahrt.
i kenn einige junge de bessa fohren als de meisten wapler woss i sunnst noch kenn.
aber des geht ins stoankopferl nit eine und somit fehlt ehm a de erkenntnis…
oiso tant geh in dich,tief luft holen ,eine gleichmässige atmung anstreben und es werd so in 20 johr etwas
oioioi
meinst ??
wia i 2002" internetz" bekommen hab,sein 6 motorradln in da garasch gstonden
donn sein noch 3 dazu gekommen,aktuell hob i 3 motorradln
vor 2002 hab i a einige besessen,mei erstes hob i 78 gekaufft.
olla dings hob i a mol 10 johr koa motorradl bessesen…
des hubraum spektrum hat mit anera 125 dt moan i ,des wor des kleinste und de 11er gsxr des grösste,
wiaviele es im endefekt waren…hmm…woass i nimma so genau
einige hab i,a poor tog,besessen,ondane bis zu 20 johr…
aber eh egal…vergangen is vergangen
lg
Jamma Rum solangst Willsd …wen Du Kennst muaß i no laung ned kennen …UND NOCHAMAL :ERFAHRUNG KANNSTA NED KAUFEN -KONNTEST DU NIE -UND WIRST ES AUCH NICHT IN ZUKUNFT KÖNNEN -GENAUSO WIA A EWIGES LEBEN -ABER ERLEBEN -bzw ÜBERLEBEN -KANNST -wennsd a Glück hast , und domit is für mi Ollas gsogt .
Weda Du Noch Ich Sind Üwahaupts in da Lage dazu BEURTEILEN Zu können ob Wer Fahren kann oda Nicht …WIR können Nur üba Uns Selba Urteilen …und des is a Viel Bessa a so
wennst du des nit konnst,bitte scheen ,is dei problem
so jetzt geh i ins wohnzimma,moch ma a alkohlfreies bier auf und los de grantla tant a guate frau sein
gn8
Und scho …sowas hob i a …Mindastens -Und soi i mir jetzn BSONDASD WOS drauf Eibildn oda wos …Hackl Seit Jahren hier in Wien ois ofacher Handwerker , mocht aba Nix …Hauptsach i fühl mi wohl …und was amol War kommt Sowiso nimma mehr
Aussa Die Erkenntniss , dosd DIR Zufriedenheit a need Kaufen kannst Zusätzlich zu dem wos i obn Gschriebn hob …Na-na Die Muaßt da Scho Gefälligst Sölba Erkämpfen -Jeden Tag und Maunchmol a in da Nacht …UND LERNEN DUASD EH A LEBN LANG .Von da Wiege bis ins Grab …Nur So Einfallspinsl wia Du woin des ned Gneissn
…is ma a Wurscht da Scheiß i eh drauf
Na i sig Nix …owa Des is eh Bloß a Standard Sprüchal -Deinaseits Genauso wia waun ma gfrogt wird zur Begrüßung wias geht …und wos sogt ma do in den Meisten Fällen drauf ???..GENAU -Eben Ollas Meegliche oba halt ned Die WARHEIT …weyl sich des eben Gesellschaftlich so Eigebürgert hat …Ned mehr und a ned Weniga …Oba i was- ALLE ZUFRIEDENEN um mich und inkl mir gehts jo immer Blendend …Alles ist immer bestens …auch bei da Gesundheit kann man nicht Klagen -und in da Oarbeit -Beziehung -Ehe usw sowiso
Dram Weida Silli …owa passe ER in Seynem Eiganen Intaresse auf waunsd aun am Spiegel Vorrübergehst …ned dossa da glei Zaspringt, warad zumindasd schod uman Spiegl -wauns a Scheena wäre …weil Wen oh Speibn kauna jo no Nit
So …Heite Mittag issas Aungekommen, beim Dantla (cyclerep.at) es TMle…hob grod Telefoniert -Leida hob i Heite und am We koa Zeit es zu Besichtigen …owa Nexte Wochn daun …und daun a glei Angemeldet und Gfoahrn werd is eh scho Hexte Zeit worn .