Tempo klingt guat - des neh´ma.
![]()
I glaub, i muaß a ernstes Wuart mit da Dame des Hauses redn. Des is jo quasi a Attntat auf mei Rosettn. ![]()
Der brauchat, so wia de Typ´n auf de Liegefoahrradln a so a zwa Meta Launzn mit an Fahndl drauf, daß´t eam siechst. Owa er liegt aum Bauch und hod kane Händt frei, oiso wo soi ma´s hinsteckn?
![]()
A Pritschnwogn warat no gscheida. Fois ma bei der Hutscharei irgendwos nomoi durch´n Kopf geht.
![]()
Jo, jo, … bäh … ![]()
![]()
Aber ich geh eh jedes Jahre zum Augendoktor…(?)
weil er sie zur Not als Bremsfallschirm verwenden könnte ![]()
weil ich alle 50 km nun auch einen Motorradfahrer neben den Ampeln Schildern Zebrastreifen Straßenarbeitern, Müllabfuhr auffälligst gekennzeichnet habe tritt kein Gewöhnungseffekt auf.
Dazu müsste ich alles in Neongelb anmalen, oder mindestens 10%…
Genauso könnte ich sagen man sollte die Polizisten reduzieren weil sonst kann ich irgendwann aufgrund des Gewöhnungseffektes nicht mehr anhalten.
oiso wirklich WIRKLICH
und nebenbei, sind Motorradfahrer schnell mal zu übersehen weil sie eben so dünn sind, und es geht auch schnell mal tödlich aus.
Wenn irgendeinem Verkehrsteilnehmer also das absolute Recht zustehen sollte, sich mehr zu kennzeichnen, dann sicher auch dem Motorradfahrer.
„Fallen“ wird´a nimma oizuweit kännan. Der liegt jo eh scho aum Bauch, wia a z´prackte Krot. :-))))
I warat trotzdem fia a Fahndl im Anus (damit´s ned imma haßt, i red so g´wähnlich) - z´wegn da Sichaheit warat´s.
Bei mir muaß des daunn owa so a Ort „optischa Dopplaeffekt“ sei, weul de Woog sogt gaunz wos Aundares. :-)))))
Guat daß´t des jetz scho sogst.
@Olle: Was wer, wo ma g´fäulte Tomatn & Eia herkriagt? :-))))
müssen alle Teilnehmer eine Warnweste tragen ? Na Scherz, oder ?
lg Michael
es genuegt auch a drehlicht auf der stirn
![]()
das nix passiert, gehts gesichert in Warmweste
![]()
Foto, ich würd biiiiitte gern ein Foto davon sehn ![]()
ma was sofort „VOLLIDIOTEN ON TOUR“
ORIGINAL: mervin
müssen alle Teilnehmer eine Warnweste tragen ? Na Scherz, oder ?
lg Michael
i muaß dazuasagen, i hoss des Warnwestnfahren selber, aber bei sowos habens die begleitmopeds mit dem Leichtfetzn am fahrer halt leichter vorbeizukommen
ausserdem war i mir eh net sicher ob ma da gerry net glei ans gnack hupft wie i eahm des gsagt hab, sei blick war super gg
und i muß eahm a in schutz nehmen do, weil freiwillig hätt er si für den leichtfetzn sicher nieeee gmeldet
![]()
ORIGINAL: aloha_chris
Aber ich geh eh jedes Jahre zum Augendoktor…(?)
brauchst wahrscheinlich an besseren. ![]()
ORIGINAL: ElGuanchinetta
weil ich alle 50 km nun auch einen Motorradfahrer neben den Ampeln Schildern Zebrastreifen Straßenarbeitern, Müllabfuhr auffälligst gekennzeichnet habe tritt kein Gewöhnungseffekt auf.
in Oaschboch vielleicht, wo sogar Fuchs und Hase a andere Unterhaltung suchen.
ORIGINAL: Isegrim22
das nix passiert, gehts gesichert in Warmweste
![]()
Wos doch so a anzlnes Buchstaberl ausmochn kaunn. ![]()
…Billa und Merkur oder a Sparowec in der Mülltonne finden sich solche Leckerli! ![]()